
Hieronder kunt u vinden hoe wij te werk gaan en hoe een traject verloopt.
Klik op onderstaande onderwerpen om er meer over te lezen.
Dit kunt u geheel vrijblijvend en zonder afspraak doen op donderdag, vrijdag en zaterdag. Het kan daarbij zo zijn dat er meerdere klanten tegelijk ons bezoeken en u, onder het genot van een kopje koffie of thee, even moet wachten totdat wij u kunnen helpen.
Wilt u liever op afspraak komen, dan kan dit op dinsdag en woensdag of soms op een ander tijdstip wanneer onze showroom niet geopend is.
Bij een gemaakte afspraak kunt u er zeker van zijn dat u ongestoord, maar nog wel geheel vrijblijvend, wordt geholpen en waarbij wij alle tijd voor uw wensen kunnen nemen.
Bij een bezoek aan onze showroom is het verstandig om een paar foto’s van de situatie, eventuele bouwtekeningen en globale maatvoering mee te nemen.
Hier kunnen wij dan gelijk voor u aan de slag met een advies en vaak zelfs een ontwerp. Ook kunt u dan gelijk de vele showroom voorbeelden en verschillende details bekijken die wij in het ontwerp kunnen toepassen.
Het parkeren kan uiteraard gratis op ons eigen terrein
Ook kunt u een offerte aanvragen per e-mail, zonder onze showroom te bezoeken.
Zoals er vele wegen naar Rome leiden, is dit wel een minder goede manier om tot een goed advies of juiste offerte te kunnen komen. Dit omdat er voor een goed advies en een correcte offerte er heel veel variabelen van invloed zijn. Deze variabelen zijn beter gezamenlijk te bespreken tijdens een showroombezoek, dan via gemaakte aannames in een e-mail.
Voor een offerteaanvraag via de e-mail hebben wij dan ook alle specifieke wensen van u nodig, maar minimaal de gewenste materialen, kleuren, indelingen, afmetingen, uw woonplaats en gewenste levertijd.
Normaliter hanteren wij de afspraak dat u altijd een vast aanspreekpunt heeft bij Comfort Kasten.
Hij zal het hele traject, vanaf het advies tot en met de montage, voor u uitvoeren. Dit voorkomt niet alleen de kans op misverstanden, maar maakt het voor u ook veel gemakkelijker om zonder zorgen eventuele aanpassingen in de details en goede afspraken met ons te maken.
Na het maken van een goed en passend ontwerp, maken wij voor u een gedetailleerde prijsopgave.
Hierin geven wij u een overzicht van alle benodigde onderdelen met alle bijbehorende individuele prijzen. Daarnaast offreren wij de montagekosten ook altijd apart.
Wanneer u akkoord gaat met het ontwerp en bijbehorende offerte, komen wij altijd op locatie de exacte maatvoering opnemen. Al is het maar een nachtkastje. Hiermee nemen wij de volledige verantwoordelijkheid voor de uiteindelijke maatvoering van u over.
Mocht bij het inmeten blijken dat de in de ontwerpen gevoerde maatvoering zoveel afwijkt dat de offerte of het gemaakte ontwerp niet meer klopt, dan zullen wij deze eerst opnieuw maken en aan u voorleggen voor een akkoord.
Nadat de maatvoering is opgenomen en de ontwerptekeningen en offerte definitief akkoord zijn, zullen wij het ontwerp in productie nemen en met u een verwachte leverdatum afspreken.
Uiterlijk tijdens de productie zullen wij al met u een definitieve montageafspraak maken.
Zowel de levering, als ook de montage zullen wij zelf uitvoeren. Doorgaans is hierbij ook uw Comfort Kasten aanspreekpunt aanwezig.
Uiteraard nemen wij al ons afval weer mee en laten wij de ruimte weer zo netjes achter zoals wij die bij aankomst aangetroffen hebben. Direct na de montage zullen wij ons product aan u opleveren en factureren.
Afhankelijk van de opdracht en situatie kunnen wij een aanbetaling van u vragen. Al onze producten worden namelijk speciaal voor u gemaakt en vragen vaak een aanzienlijke voorinvestering van onze zijde. De betalingscondities zullen uiteraard al met u worden besproken tijdens het offertetraject.